måndag 22 november 2010

10 000 meter upp ovanför molnen


Bloody monday.
Jag är grön. Ganska ful färg faktiskt... Jag sitter i min stört stora soffa och har en ispåse på huvudet. Man är inte 18 längre, inser jag. I lördags drack vi rött. Jesu blod, som jag brukar säga. Det var inte genialiskt gjort. Vi tappade det helt. Och nu är det måndag och jag mår fortfarande inget bra i kroppen. Känner mig vidrigt tung i huvudet och mår lite lätt illa. Snart har vi seminarium i skolan och jag är måttligt kåt på den idén. Dock får jag skylla mig själv och pina mig igenom den här dagen. Förhoppningsvis känns det bättre efter ha utfört mitt första pass efter operationen. Har jag sagt att jag ska få tillbaka min tighta kropp igen? Nej, okej, men jag ska det i alla fall. Så får det bli. Vill jag ha något ser jag till att skaffa det, men det visste ni ju sen innan. Okej, nu signar jag ut!

Ha en äckligt bra måndag era kräk.

Här var man more than ok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade