måndag 21 november 2011

Hesap, lutfen.

Bazen kendimi eve kapatip duvarlarimi pembe'ye boyamak istiyorum. Depo da ki oyuncaklarimi cikartip hayal dunyami kurmak geliyor icimden. Tum kötuluklerden uzak olup sadece herseyi istedigim gibi görmek, herkese uzak sadece kendime yakin olmak istiyorum.

Zor bir dönem geciriyorum. Yani dayanilmiyacak kadar degil ama beni bir sekilde etkiliyecek kadar. Insanlari görmekten, tanimaktan biktim. Gercek yuzleri herzaman ki gibi migdemi bulandiriyor. Nefretle onlari izlerken hayatin nekadar acimasiz oldugunu tekrar anlamis oluyorum. Neden böyle oldular? Niye karsinda ki insani yaralamaktan zevk aliyorlar? What's your fckn problem, dude?!

Ben karsimda ki insani kirmamak icin, ona saygi göstermek icin, onu degerli hissetirmek icin ugrasirim hep. Bugune kadar karsimda ki insana ilk kötulugu ben yaptigimi hatirlamiyorum dogrusu. Ama haksizliga ugradigim zaman iki katini yaparim o ayri. Icimde inanilmaz bir kin besliyorum o insanlara karsi. Nerde vursam diye yol gözluyorum. Bana yapilanlari unutmam hic bir zaman. Er gec hesaplasirim. Kac yil gecerse gecsin o kin herzaman bir kenarda durup eskileri hatirlatir. Guvenemem o insana bir daha.

Su an ayni durumu yasiyorum. Okulda bir hocayla tatsiz bir durum yasandi. Daha dogrusu beni sinifin icinde asagilamaya calisti. Oturup dusundum. Onu hakli cikarmaya calistim. Yaptiklarinda mantikli bir aciklama aradim. Ama bulamadim. Ve su an müdürler, benim bölümümde ki hocalar ve bir cok kisi daha bu durumla ilgilenip o onu ayagima getirip benim istegimi karsilayip sinifin ortasinda özur diletmek icin calisiyorlar. Bu senaryoyu görmek icin dunyalari verirdim. Karsimda kucuk dusmesi, herkesin icinde yuzunu kizartip benden özur dilemesi su an en buyuk hedeflerimden biri. Cevabim hazir bekliyorum. Cok bomba olucak.

Kavga ve tartismadan mumkun oldukca uzak durmaya calisirim hep, ama maalesef ortam gerizekali insanlarla dolu ve bunlar bazen boyundan buyuk islere kalkismaya calisinca biri bunlarin nerde durcaklarini hatirlatmali. Hic bir zaman kendimi ezdirtmem bana yanlis yapmayanlari da ezmem, ama oldu ki karsima biri cikip da benim kisiligime, bana olmadik yerde hakaret ediyor; bende (benden cok daha degersiz, ve gereksiz olmadigi sure, yoksa onunla konusmak bile kendime hakaret olur) onun anliyacagi dilden konusurum.

Bunu bana yapan hoca 100% degil 110% vakit ayircaksiniz okula demisti. Kusura bakma ama biz devletten 100% icin "maas" aliyoruz. Ama madem 110% diyorsun; 100% okula ayircam geri kalan 10'u da seni okuldan attirmak icin ugrasicam! Loser...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade