söndag 19 maj 2013

Things change. Time changes.

Jag är inne i ett sus och dus. Det som så länge kändes viktigt är inte längre viktigt för mig. Konstruerad verklighet. Den är totalt borta. Nuförtiden slutar aldrig telefonen att ringa. Ringer inte den så ringer alltid någon annan. Finns inte den så finns det flera andra. Jag bestämde mig och så blev det så. Nu är jag inne i en period där jag inte känner skuld. Jag är fri. Och de matar mig med bekräftelse. Ni är precis där jag vill att ni ska vara. Ni ger mig allt jag vill ha. Fast på olika sätt. På olika håll. Jag mår bra av er. Låt det här fortsätta ett tag till. Jag kommer att få mitt livs sommar.

Därför att jag har bestämt mig för att jag vill ha det så.
Allt är så jävla sjukt just nu.
Helt sinnes.
Och allt började med en ihärdig tanke.
Lagen om attraktion funkar verkligen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade