måndag 18 april 2011

Någon form av peripeti

Hej bloggen.
I skrivande stund känner jag mig fylld av märkliga känslor. Därför kikade jag in hos dig på en kopp kaffe och lite snick-snack. Rent visuellt är jag nere i värmen och har solen i ögonen. Rätt intressant hur jag faktiskt lever mig in i det så pass mycket att jag nästan blir litet förvånad över att jag faktiskt fortfarande befinner mig på hemmaplan. Jag har saker att avklara innan resan. Saker som känns helt okej, men som fortfarande inte hetsar upp mig överdrivet. Vill leva sexigt 24/7. Ni som följt min blogg från och till under fem års tid (har bytt plattform två gånger) vet att jag anser att livet i viss mån faktiskt är jävligt sexigt och när jag blickar tillbaka på tiden hemma i Göteborg med start från augusti inser jag att jag mått jävligt bra. Gött flyt och harmoni, men en total isolering rent själsligt där jag stängt ut allt det som innefattar romanser av det motsatta könet. Nu inser jag att jag vill bli kär igen. På riktigt. Jag vill känna mig het och attraktiv... Du vet vad jag menar. Så därför, bloggen, ska jag slänga mig in på gymmet i sedvanlig ordning och träna tills fan löser av mig. Tack för kaffet och jag vet... Flummigt inlägg som fan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade