lördag 30 mars 2013

Nu vänder vi blad och går vidare

Tre intensiva och goa veckor i Staterna avklarade. Jag lärde mig mycket under den resan. Kom mig själv ännu lite närmare och fick det ännu en gång bekräftat för mig att jag inte kan laga mat. Ett litet haha är på sin plats efter detta nämnt. Utöver det blev det kameran i högsta hugg och upptäcksfärd i Chicago. Mycket fin stad med häpnadsväckande arkitektur! Seriöst, åk till Chicago. Har mellanlandat hemma i Sverige några dagar för att packa om och hämta upp Emilia innan vi far vidare för tre veckors äventyr i metropolen Istanbul. Livet är väldigt vänligt och nobelt inställd till min existens nu för tiden. För er som undrar hur jag lyckas hinna med allt så tycker jag att vi tackar gudarna för att jag läser denna termin på distans, så jag passar helt enkelt på. Lever fortfarande på min C-uppsats och tycker att jag är värd att flänga runt på olika kontinenter och vara ung och fri. Så enkelt är det!

Hur som haver, ville mest kika förbi och berätta för er att jag lever. Alltså lever som i ett stort L. Sommarens planer är inte heller fy skam om jag får vara skrytsam för en stund. Kommer hyra hus nere i Cesme (Turkiet) som kan ses som en lite trevligare version av St. Troppan. Där ser jag framemot en lååååååång och härlig sommar tillsammans med goda vänner. Ska bara jobba ihop lite cash emellan svängarna, men sen ska jag be att få kasta in handduken och göra sommaren 2013 på mitt vis. Som jag alltid har gjort.

Mitt liv kan just nu sammanfattas som: ett organiserat kaos där jag mest flänger runt som en liten vante och talar i gåtor. Jag svarar lite hemlighetsfullt på nyfikna frågor och är inte helt öppen med vad jag har för mig. Kanske tror jag att jag är märkvärdig eller så vill jag hålla på det privata. Kanske har jag någon i mitt liv som jag bygger sandslott med eller så har jag inte det. Kanske har jag jobbgrejer på gång eller så har jag inte det. Kanske, kanske, kanske... En sak är åtminstone säker. FAN VAD JAG LEVER!

Puss på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade