onsdag 28 april 2010

Sex med en främmande kille

Jag är på väg in i en kreativ dimma, en period som kantas av sex, alkohol och cigaretter. Typ. Men om vi ska vara allvarliga för en stund så vill jag inget hellre än att ta på mig mina vita Converse. gå ut i regnet och dra dem längs lervällingen som råder utanför mitt fönster, i min Håkan-hatt. Sen vill jag att solen ska titta fram så jag kan gå och köpa mig en gitarr och ett paket Marlboro. Därefter vill jag sätta mig vid vattnet och dra fingrarna längs gitarrsträngarna och skapa musik.

Problemet är dock att jag inte har en gitarr. Men jag har ett par vita Converse. Så om vi skiter i gitarren, gör om ovanstående men i stället styr stegen emot Ritz uteservering och torkar rent skorna på en rosa skjort-killes sviiiindyra Filippa K-skjorta som kostade ungefär huuuuur mycket som helst? Tänk vad förvånad han skulle bli...

Vi säger så, så länge.
Woop woop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade