tisdag 5 oktober 2010

Business woman

Nu har jag halva inne. Håller på att regga mitt företag så jag kan sparka igång med mitt frilansande. Det känns väldigt viktigt! Snart åker jag till Västerås också, då ska det snackas hemsida med en kär vän och sen ska jag faktiskt vara så divig att jag ska skaffa visitkort. Sånadär flashiga visitkort som skulle få Patrick Bateman i American Psycho att klättra på väggarna av vrede. Sen ska jag dela ut dom i "förbifarten" åt höger och vänster. Sen ska jag lägga ner min själ i att göra mig ett namn. Och under tiden ska jag slita vidare med plugget och mitt extrajobb. Sen ska jag vakna upp en vacker dag och bestämma mig för att inte kliva ur sängen för mindre än 50 miljoner. Och för er som inte visste det så vill jag bli rik. Jävligt rik. Jag ska bli det. Det är vad jag vill. Time will show you that I'm right. Men tills vidare sliter jag på. Grattis till mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade