onsdag 19 maj 2010

Roligaste i dag

Hej bloggis!
Jag har som vanligt gjort en "dagens observation" och konstaterat att killar är bra roliga. Eller förlåt mig, män. Vuxna män. Män som är närmare 30-strecket, alltså. Min killkompis höll på att köra av vägen på väg hem från spåret. Förklaringen är väldigt simpel. Han fick nämligen ett sms från sin polare som skrev något i stil med "Vafan, visa lite hänsyn du vet att det är ett känsligt läge, man blir fan sårad fattar du väl...".

Och rent impulsivt såg jag scenariot framför mig hur T släpat hem hans tjej efter krogen och "råkat" haft sex med henne för att dagen efter sen få dåligt samvete och erkänna att han gjort bort sig. Klart det är känsligt läge om man ligger med kompisens partner liksom...

Men nej, det var inte där skon klämde. Jag tittade på T efter att fått läst sms:et, med en bekymrad rynka i pannan och frågade lite försiktigt "what's all the fuss about, dude?" varpå han suckade högt och svarade

"Han är förbannad för att AIK förlorade förra veckan och när jag pikade honom för det blev han skitsur och har inte svarat i telefon på hela veckan när jag ringt"

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! Jag avlider!!! AIK förlorade liksom, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Grabbsen som aldrig lyfter ett finger för kvinnor, som saknar samvete när det gäller otrohet, som knappt bryr sig när det tar slut eller om tjejen hotar med att dra, men som bokstavligt talat överväger att söka psykologisk hjälp när favoritlaget förlorar en match. I wonder what Freud would say about that...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade