söndag 16 maj 2010

Tulon mellan benen... eh va? JA DU VET VAD JAG MENAR!

Och appropå mellan benen. Det går fort i hockey ska ni veta, kära läsare. Jag måste ju få erkänna att en vakasyon är på sin plats då jag behöver andas lite. Ni vet ge energi, ta energi. Mina sista tre veckor här hemma ska vara fuckin fab- sen blir det glassa i värmen hela sommaren. Och när jag åter landar på svensk mark ska jag göra det med en killerbränna, en killerbody då jag mer eller mindre skrivit in mig på fat camp, och bara vara allmänt underbar. Men just nu skiter jag i allt. Kör bara kör, smutsar runt och är inte mer seriös än vad nöden kräver. Blisabrasaaa!!

Luddigt inlägg, jag låter hög. Men det är jag inte. Jag är LÅG!

HEHEHEHEHEAHHAAHAHAHAH...fan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade