söndag 23 maj 2010

Han heter Glenn och hon heter Glenn

Hej på dig ditt gröna ansikte.
Jag hade en sjukt rolig kväll igår. Tror jag skrattade så att jag nästan kissade på mig. Det var frysväskor, ett roligt försvarstal, folk som ramlade på roumpan, Emilia som blev larvig och började se dubbelt, och en jävla massa annat. Fast den larvigaste av dom alla var nog jag. Ja, jag var så larvig att någon fick för sig att smälla till mig rätt på käften kvart i fyra. Puckon det finns alltså... Och ni som känner mig vet att jag har tendens till att låta mitt dåliga humör gå ut över andra, så jag tyckte att det passade sig alldeles ypperligt att snäsa av Thomas och skälla ut taxichauffören som ville att jag skulle betala 200 spänn upp till Lunden från Avenyn. Sen när jag väl kom hem minns jag att jag var arg på något men jag minns inte vad. Så jag hade minsann tydligt visat mitt statement genom att somna med armarna i kors, haha... När jag vaknade upp och såg mina sms som skickats fick jag dåligt samvete och bad om ursäkt till den manliga bekanta som jag kallat för h**a utan någon speciell anledning och därefter fick T också ett förlåttal som han köpte helt och hållet (tänk vad lindrik man kan komma undan ibland, alltså) och nu ska jag käka pirre!

Okej? Hajda, hajda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade